Mira Edlund

Nu ska jag försöka göra en hyffsat kort beskrivning av vad jag är för person, varför jag vill blogga här och vad jag hade tänkt att blogga om.
 
Mitt namn är då Mira Edlund. Jag är född 1994 och bor just nu hemma med min familj en bit utanför Stockholm. Våren 2013 tog jag studenten vilket var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag är just nu arbetslös och söker olika jobb. Vad jag vill jobba med i framtiden är ganska oklart, men många tankar går till musiken. Under min fritid sjunger jag mycket, försöker skriva egna låtar och spelar piano på amatörnivå om man säger så. Jag har fått jobba lite i studio och hoppas att jag snart får dela med mig av min musik. Jag tycker också om att träna men har haft svårt att hitta någon träningsform som passar mig. Innan har jag haft flera hästar och tävlat och tränat dem under min fritid. Nu när min hästperiod troligtvis är slut gäller det att hitta något annat som man tycker om att göra så man håller sig i form.
 
Mer om mig får ni veta under bloggens gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0