Mira - Tänkte berätta lite..

Jag vill inte berätta allt offentligt men jag tycker att när man har en blogg och läsare så förtjänar ni att få veta det mycket om en. Bloggen ska bli personlig och följa med en under bra och dåliga stunder. Jag är just nu i en väldigt dåligt stund. Jag har grävt ner mig totalt..
 
Mina känslor som jag har just nu är väldigt jobbiga och jag har tappat mycket utav livsglädjen. Tänkte försöka beskriva lite utav mina känslor jag har just nu. Jag tror många kanske kommer känna igen sig, för att vara deperimerad är inte så ovanligt som man kan tro. Jag har för det första väldigt svårt att se någonting positivt längre, jag vill ingenting, har inte lust med någonting, mina drömmar och framtidsplaner har helt försvunnit. Detta har resulterat till att t ex jag har glidit ifrån många av mina vänner. Eftersom de hittar på många saker och jag aldrig orkar eller har lust att hänga med blir det så att de flesta tröttnar. Can´t blame them. Mina närmaste vänner finns ju kvar för mig vilket är skönt, men de vet mer och finns där, man blir helt enkelt inte av med dem hur mycket man än försöker ;) <3
 
Just nu kan jag inte behandlas som en "vanlig person". Jag behöver jättemycket stuktur och hjälp med hur jag ska hantera mina dagar. Jag är absolut inte självmordsbenägen eller så, så ni inte missuppfattar mig nu. Det jag menar med mycket struktur och hjälp är att mamma helt enkelt försöker hjälpa mig att planera mina dagar. Eftersom jag inte känner för att göra något alls hjälper hon mig att ha saker inplanerade så jag gör det iaf. Annars blir det bara att jag sitter i min säng hela dagen och kollar Tv serier som vanligt. Varje fredagmorgon åker jag också till en ställe och pratar med en person. Förhoppningsvis behöver jag inte medicinering utan klarar att bryta min svacka med hjälp av att prata ut och släppa fram mina känslor. Vi får se helt enkelt hur det går men ska försöka vara så öppen jag kan, men detta är ganska jobbigt och privat för mig. 
I used to be love drunk, but now I'm hungover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0