Mira - Berättar lite kort

Jag fick igår reda på att jag inte gick vidare i ett jobb jag sökte. Jag hade verkligen hoppats att jag skulle göra det och eftersom jag fick så goda lovord under auditionen så kunde man inte låta bli att tro att jag hade en chans. Jobbet var att jag skulle få flytta utomlands och jobba med musiken. Det lät verkligen som ett drömjobb för mig och jag kände att det var dags för mig att flytta härifrån. Vill börja om någonstans, utmana mig själv, träffa nya människor osv. Detta jobb hade kunnat göra det för mig. Om jag hade fått jobbet hade jag haft en liten syn på hur framtiden skulle se ut, vilka mål jag skulle kämpa för att klara och hur jag skulle tjäna pengar i flera månader. Nu känns det bara som att jag virrar runt i mörkret igen. Ingen aning om vad jag vill, vart jag ska och hur jag ska göra för att åstakomma nått. På toppen av det har mitt självförtroende sjunkit igen och jag känner medelmåttig, som att jag inte duger. Om inte dem ha mig (inom musikvärlden) vem kommer då vilja det.. 
 
 Succé är inte fullbordan, misslyckande är inte slutet – det är modet att fortsätta som räknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0