Matilda - tävling imorgon!

Nu har jag fixat allting inför tävlingen imorgon för då är det dags igen. Jag och Ben åker till Strömsholm och hoppar 1.20m + debuterar 1.30m. Måste säga att jag redan är väldigt nervös för debuten, shit va högt haha! Har aldrig tävlat 1.30m förut men motsvarigheten för ponny (msvb) har jag hoppat i flera år så att svårigheterna i banan ska jag nog klara. De är bara mitt huvud som inte får spöka för mycket = får mig att rida dåligt bara för att jag är rädd ^^ Nej men de blir nog bra! Jag är väldigt noggrann i min ridning så det passar mig egentligen mycket bättre att tävla högre. Allt är iallafall fixat, putsat all utrustning och mamma tar med sig shabrak, luva och ett par ridbyxor till mig som hon har tvättat :) 1,20m lär inte starta fören runt 12 imorgon så är nog inte tillbaka på Skästa fören 18. Då måste jag göra mig i ordning snabbt för jag och Irma ska hem till berga o fira en kompis (Linda Järvistö) som fyllde 19 år i tisdags! Jag sover sedan i berga och åker tillbaka till Skästa på Söndagen. 
 
Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen ska jag o Irma åka till systemet och sedan ett shoppingcenter här för att köpa en present till Linda. Sen ikväll kommer en kompis (Linda Sörberg) hit och äter middag med oss o myser framför en film :) Himla skönt med Fredag eller vad säger ni? Särskilt eftersom jag är ledig i helgen :D 
Gabby, jag och Irma på bilden! Imorgon kör vi brudar :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0