matilda - kul kväll igår!

Jag och Linda igår ♥
Hade så kul igår! Va sjukt länge sedan jag festade och länge sedan jag träffade några av mina fina vänner som va med igår. Åh vill göra om kvällen, inte åka till västerås idag redan... De enda som saknades igår va sovsällskap av min gullis men hade lovat mira att sova hos henne! Idag har jag varit sjukt bakis haha så jobbigt! Min systers sambo Kir tröck i mig saker så jag ska må bättre ^^ Jag pappa och Kir va även och kollade på ett hus till pappa idag, eller ja vi va på två husvisningar. Det ena va verkligen jäättefint, kommer kunna ha spakvällar med mina vänner där! Hihiii skulle va super. 

Kommentarer
Postat av: Erica


Tusen tack fina du =) Ajemen, jag har gjort allt själv men ska snart göra om den igen ;-) Fin blogg ni har!! kram

2013-10-07 @ 13:49:03
URL: http://icusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0