matilda - hatar att va sjuk

Igår kväll somnade jag redan klockan 20.30. Hade inte ätit middag eller något men jag hade ingen ork till det heller. De ända vi gjorde på kvällen var att åka till systemet och tillbaka.. Jag hade så fruktansvärt obt i huvudet och var jätteförkyld. Uek hatar att va sjuk, särskilt eftersom jag ska tävla imorgon och fira Linda på kvällen sen. Jag mår lite bättre idag så den sömnen jag fick igår gjorde susen, de är typ de bästa sättet för mig när jag är sjuk, sova!
Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen ska jag gå ner till stallet igen. Höpåsarna är klara så de är bara mockningen kvar men först ska Ben ridas! Ska trimma igenom honom ordentligt inför tävlingen imorgon. Senare idag ska jag och Loppan ut o rida ihop så då ska jag rida Melvin som är en av försäljningshästarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0