Matilda - en helt vanlig onsdag

 
Idag har jag jobbat, som vanligt! Efter jobbet red jag ut en sväng på Ben, han hoppade lite igår så idag joggade vi bara i skogen. Han va jättefin, något tittig men jättemjuk. Flyttade honom för skänkeln och böjde honom vilket han gjorde väldigt bra. Han är så fin!
 
Igår tog vi några skutt för att jag skulle känna hur han känns inför tävlingen på lördag. Han hoppade så sjukt bra igår, jag flög som en vante i landningen och de kändes som att mitt huvud skulle nudda hans hals, haha ja då förstår ni vilken grym teknik mitt hjärta har! Avslutade med ett språng på 1.45m som numera är vårat höjdrekord! Han hoppade de lekande lätt och de kändes verkligen som att jag skulle kunna höjt upp hindret minst 10cm till och han skulle göra de lika lätt. De känns verkligen superbra inför lördag som blir våran första 1.20m inomhus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0