Matilda - Denna ponny alltså, wow!

 
 
Inte konstigt att alla inklusive jag avgudade den här hästen! Lilla Bonny passade verkligen mig till 100 %, herreee vad jag saknar henne.. När jag ser den här filmen, hopptekniken är amazing. Bakbenen på plankan när vi hoppar banan <333 Uppe vid hinderstöden, tjaaa! Att hon inte att hade gjort något när jag fick henne till att bli så här fin. La ner sjukt mycket tid på henne, vissa dagar kände jag att jag verkligen inte orkade men när man väl fick igenom de man ville blev ridbarheten så sjukt bra. Jag är glad för varenda sekund jag la ner på henne och nu får vi se om vi kanske får se Bonny med hennes nya lilla ryttare i Göteborg Horse Show i år, men de återstår att se! 
Nästa häst jag köper så ska jag fan leta tills jag hittar en som är precis som henne. Aldrig ridit en häst bättre någonsin. Fina älskade Bonny, I MISS U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0