matilda - avramling..

Alltid lika kul när tävlingen börjar med en avramling och måste pausas ca 40 min :'))) Nu väntar dem på ambulansen så hoppas dem kommer och hämtar tjejen som ramlade av snart! Jag vill hoppa nu :)))) Fett taggad! Ridhuset är litet så min enda fundering är, hur jag ska lyckas styra runt honom här? Haha de löser sig, Ben gör nästan alltid allt för mig så han kommer nog klara de här också! 
Vi går först in i 1.20m,  beroende på hur de går där hoppar vi kanske 1.30m också. Men vi får se för de är min första 1.20m inomhus och som jag sa så är de trångt i ridhuset!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv tack! :)
Ja jag har en egen stor häst men rider fortfarande ponnyn som jag varit medryttare på i 3 år och ridit in själv :)

2013-10-05 @ 15:35:16
URL: http://hhannapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0