Mira - Jag sjunger

Jag tänkte på det, att det kanske inte är så kul för er att läsa om min musik när ni aldrig hört mig sjunga. Ni vet liksom inget om mig förutom att jag säger att jag håller på med musik. Därför tänkte jag ni kunde få höra ett smakprov, typ den enda videon på nätet när jag sjunger. Detta klipp är från när de var konfirmation. Jag var med på hela konfirmationen och lägret men valde att jag inte ville konfirmera mig. Kännde att jag ville lära mig mer om religionen för att sedan bestämma mig om jag ville vara delaktig i Svenska Kyrkan eller inte. Jag kände alltså att de inte var något för mig men fick ändå äran att sjunga för alla och vara med och gratulera mina vänner som konfirmerade sig. 
 
 
Detta var alltså för 5 år sedan. Riktigt rolig upplevelse. Jag var så nervös men kände mig så otroligt stolt över mig själv efter att jag verkligen vågade!

Kommentarer
Postat av: PixLE

Svar: Tack! Hon är ett varmblod :) Vad fint du sjunger!

2013-10-05 @ 16:32:42
URL: http://pixle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0